Montag, 7. März 2011

mini neue Stiefel...

lueged emol...
boahhhh, sind die schön und bequem.
Becho han ich si vom MauZi, die cha so schööön Schtrigge.

Nachem chläddere uf de Palme bin ich no go nen Kaffi trinke...

...aber eigentlich würd ich do gärn emol ässe,  
lueged, 
es hätti Platz für euch alli.
Mir mache glaub emol es MüüüsliTräffe, ich bi scho Probegsässe!
 
 

Am Samschtig han ich no Bsuech bicho.
MauZi het mir denn die neue Schue gschänggt
und de Topolino...hmmmmmmmm ;o)
mi chribblets ganz fescht im Buuch

Mir händ es chlises Geburtstagsfeschtli gha.
1Joohr prachmais

prachmaus

9 Kommentare:

  1. Mäusetreffen? Ich bin dabei. Vorallem, wenn es auch noch was Feines zu essen gibt. Hat es da für PIRI auch Schoggi oder müssen wir die selbst mitbringen?
    Liebe Grüsse
    LARA

    AntwortenLöschen
  2. LAUWARME SCHOKOLADENTARTE
    mit Erdbeerenshot und Rhabarberragout

    han grad gschwind uf de Spiischarte nochegluegt :o)

    AntwortenLöschen
  3. Ich stehe ja eher auf Käse, da bin ich eine echte Feinschmeckermaus. Aber wenn Dessert, dann unbedingt auch mit Schoggi.
    Liebe Grüsse
    LARA

    AntwortenLöschen
  4. was meinsch, isch das Chäs?

    GERZENSEE BRIE-KRAPFEN 26.00
    auf Risotto vom schwarzen Venere Reis an Gelberbsencoulis

    prachmaus

    AntwortenLöschen
  5. Gelberbscoulis tönt ja auch super, habe ich noch nieeeee gegessen. Tönt echt edel...., Ja, eindeutig genug Käse....
    Liebe Grüsse
    LARA

    AntwortenLöschen
  6. Du muesch eifach ganz schnäll Küchi in der Wohnig putze so das dir nümä chöit däheim ässe.
    De darfsch viellicht jede Tag im Restaurant am See ässe!

    AntwortenLöschen
  7. Was für tolle Schuhe! Sehr modisch. Viel Spaß beim Kaffeetrinken.

    AntwortenLöschen
  8. was für piri schoggi.....dä isch für mi reserviert!!!!! müüsli chöi käse ässe!!!!!
    tschüüüüssli lee-ann

    AntwortenLöschen
  9. wo schoggi, da piri ! bin aber keine Monstermaus, teile auch gerne mit lee-ann!!!!!

    AntwortenLöschen